Tojjy här.

Hej paulinas och melindas läsare & köpare! :) Tojjy (Missbui) här, och jag kommer att "gäst-lägga-upp-försäljningar" här för att i min egen blogg störde folk sig för mycket att jag la in saker jag ville sälja. Så från och med nu kmr jag sälja saker tillsammans med melinda och paulina. ^^

De har fått en ny design, och jag "sammanbetar" med de nu med denna bloggen och därför valde jag blått-tema för det är min favoritfärg. hehe, nu ser det en aning bättre och mer trevligt och komma in här eller hur?! :D

Om ni vill köpa saker från mig, då mailar ni precis samma adress som ni gör när ni köper saker av de:
[email protected] & skriv gärna mitt namn i mailet så vet vi det är mitt :)
för er som vet vem jag är, kan slänga in en kommentar eller maila mig i min egen bloggadress ^^

Ha det bra ♥
// Tojjy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0